Toimitusehdot

Rasperi.fi -verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 19.09.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Harrasteliike Rasperi Y-1869463-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://rasperi.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetän sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen tuotelistauksen
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn

Kaupan sivuilla olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan aina tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • maksu verkkopankissa
  • Pivo
  • Mobilepay
  • luottokortti
  • Paypal -tili
  • Jousto – lasku ja osamaksu

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajina ja maksupalvelun tarjoajina toimivat:

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A
33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
OVT-tunnus 003721966066

Stripe Inc.
185 Berry Street, Suite 550
San Francisco, CA 94107

Paypal Europe
S.à r.l. et Cie, S.C.A.
R.C.S. Luxembourg B 118 349

Maksunvälittäjät toimivat yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksupalvelun toteuttajan nimi näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja se välittää maksun kauppiaalle.

————-

Toimitustavat ja -aika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tuotteet Postiin samana tai seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen, mikäli tuotetta on varastossa. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla valitsemaasi toimituspisteeseen. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta ja kollien määrästä. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Toimitustavat ovat:

Oletustoimitustavat joko:

  • Postipaketti (toimitetaan valittuun Postin toimipisteeseen)
  • tai Posti kirje (vain kirjekokoisille lähetyksille, paksuus max. 3 cm)

Valittavissa:

  • Postipaketti pakettiautomaattiin
  • Matkahuolto Lähipaketti R-Kioskiin tai Matkahuollon toimipisteeseen
  • Chenker Noutopistepaketti R-kioskiin tai K-Marketiin

Toimitustavat vaihtelevat tilauksen tyypin, koon ja painon mukaan.

Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Postin toimitustavoilla tehdyt tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilauksen palauttamisesta on tehtävä ilmoitus selkeällä tavalla, esimerkiksi sähköpostilla osoitteeseen tilaukset@rasperi.fi.

Liitä aina palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumero
  • tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä
  • nimesi
  • osoitteesi
  • puhelinnumerosi

Lähetä tuotepalautus osoitteeseen:

Harrasteliike Rasperi
Puropolku 11 B
33100, Tampere

Jos palautuksesta on sovittu etukäteen ja palautettavat tuotteet ovat käyttämättömiä ja myyntikuntoisia, myyjä vastaa palautuksen kustannuksita Postin hinnaston mukaan.

  • Ole aina ennen palautusta yhteydessä asiakaspalveluun osoitteessa tilaukset@rasperi.fi.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, palautamme rahat ilmoittamallesi pankkitilille, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tilaukset@rasperi.fi tai postitse:

Harrasteliike Rasperi
Puropolku 11 B
33100 Tampere

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.

Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä tuotekuvauksissa. Takuuehdot ovat myös nähtävissä käyttöohjeissa, erillisessä takuulomakkeessa tai valmistajan osoittamassa verkko-osoitteessa.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.